بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

۱۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است



دریافت


  • بوی یاس ....

سلام

وزارت کشور خودش تعرفه میزنه کد دو رقمی میزنه واسه کاندیداها اونوقت به جای 4 عدد جا تعیین میکنه در تعرفه های انتخاباتی

تو برگه تعرفه ها هم عرضه نداره تدبیر کنه چه رسد به تدبیر یک کشور!!!

  • بوی یاس ....
  • بوی یاس ....

سند 2030 چیست؟

 

گوشه‌هایی از خیانت آموزشی و فرهنگی

سازمان_ملل_متحد برای ایجاد برابری آموزشی، سندی را آماده کرده و به امضای اعضا می رساند و طی نقشه های این سند، در ظرف پانزده سال، قوانین و سیاستهای کشورها تغییر می کند تا به اهداف سند در سال 2030 برسند .

به عبارت بهتر، دنیای آینده را این سند می سازد در حالیکه از شفافیت کافی برخوردار نیست:

 

  در هدف پنجم سند : کلمه "gender" در "gender Equality"  هم به معنای برابری زن و مرد است و هم در سندهای متعددی از سازمان ملل به حق برابری همجنسبازان اشاره دارد که بعضی از کشورها به این کلمه اعتراض کردند! (هشتاد کشور دنیا همجنسبازی را غیر قانونی میدانند)

در هدف چهارم سند ، کلمه inclusive یا inclusion که اتفاقا 40 بار در این سند آمده ، هم به معنای واسع و شامل" است و هم یک کلمه برای شامل شدن همجنسبازان در سندهای دیگری که سازمان ملل چنین تفسیری از این کلمه کرده است ...

نتیجه این تفسیر این است که باید قوانینی در کشورهای امضا کننده 2030، تصویب شود که همجنسبازی را به رسمیت بشناسد و برای آنها آموزش مسائل همجنسبازی را از کودکی فراهم کند!

اما نکته مهم دیگر هدف دهم است 

(Target10.2 By 2030) : empower and promote the social, economic and political inclusion of  all, irrespective of age, sex, disability, race, ethnicity, origin, religion or economic or other status

طبق این قسمت سند باید قوانینی تصویب شود که آموزش #اقتصادی #اجتماعی و #سیاسی را برای همه فراهم کنند بدون توجه به نژاد و قومیت و دین و شرایط دیگر (این شرایط دیگر باز میتواند همجنسبازی باشد)

خب این قسمت باز بدین معنا است که مثلا بهایی ها و حتی شیطان پرستها و هر کسی با هر عقایدی باید به رسمیت شناخته شوند و هیچ مقابله و محدودیتی نمیتوان برایشان ایجاد کرد که نتیجه آن امکان ترویج هر چیزی در کشور است که مخالف دستورات #قرآن و اساس #جمهوری_اسلامی است...

از جمله موارد مهم دیگری که این سند منجر به آن خواهد شد:

آموزش‌های جنسی وحذف_مفاهیم_قرآن به‌بهانه حذف خشونت در کتاب‌های درسی.

 

2030 ایران را موظف به حذف کلیشه‌های جنسی می‌کند.

یعنی حیا و عفت دختر ایرانی را با دست خود از بین ببریم.

و دیگر واژه پاکدامنی، مادر پاک،الگوی وجود نداشته باشد.

 

ایران موظف است، به کودکان از کلاس دوم دبستان به بعد تا قبل از سن بلوغ، آرام آرام روش سکس کامل را آموزش دهد.

 

فرهنگ شهادت و جهاد و کُلّاً فرهنگ دینی باید تا سال 2030 به طور کامل کتاب درسی حذف شده باشد.

 

در قسمت دیگری از 2030 مستقیماً بحث کاهش_جمعیت را ما قبول کرده‌ایم، یعنی 20 سال بعد تمام مهدکودک‌ها باید به خانه سالمندان تبدیل شود، 20 سال بعد خانواده در ایران چه تعریفی دارد؟

 

در این سند، اهدافی مانند عزاداری برای امام_حسین(ع) را خشونت می‌دانند، به چند کشور عربی که نوکرشان هستند، دستور دادند که واژه‌های نظارت_اجتماعی، انقلاب و واژه‌هایی نظیر این را از کتاب‌ها حذف کنند.

 

ویژگی‌های کودکی که می‌خواهند تربیت کنند منطبق بر سکولاریسم است. ما چگونه این مسائل را در مدارس‌مان اجرا کنیم؟

 

می خواهند بلایی که سر غرب آمده است، سر ما هم بیاورند.

به‌طوری که در غرب چیزی به نام ازدواج وجود ندارد که می‌خواهند این سبک زندگی را از کودکی به فرزندان ما آموزش دهند.

 

طبق سند، تمام اطلاعات آموزشی، منابع، محتواها، معلمان، آموزش‌گیرندگان و اساتید را باید به آنها اعلام کنیم، یعنی به‌طور رسمی خودمان برای آنها جاسوسی می‌کنیم.

 

سند 2030 به‌گونه‌ای است که بر اساس آن مستشاران_خارجی باید به آموزش و پرورش ما نظارت کنند و دستور بدهند.

 

یعنی عملا، با دستان خود، خودمان را مستعمره انگلیس و غرب کرده‌ایم.

و اهداف آنها را بر اهداف خود و ملت مقدم شمرده ایم.

 

یعنی مجددا باید شاهد اتفاقات گذشته از این قبیل باشیم که ارزش سگ امریکایی از جان ایرانی بالاتر باشد.

 

تاریخ را مرور کنیم.

چرا دولتمردان باید بصورت مخفیانه و به دور از چشم ملت و رهبر و نهادهای مربوطه، این سند را ملتزم شوند و آن را امضا کنند و محرمانه نگه دارند؟

 

این فقط بخشهایی از سند 2030بود...

 

جنگ از این بالاتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! اونوقت این اقایان مدعی هستند جنگ رو از سرملت برداشتن

خجالت اوره به خدا



  • بوی یاس ....

  • بوی یاس ....

اواخر دولت اصلاحات خود آقای روحانی هم گفت در قرارداد "کرسنت" فساد وجود دارد ولی سال 92 عوامل این قرارداد در دولت مسؤولیت گرفتند و به همین علت ایران در دادگاه محکوم شده چون به متهم این فساد پست داده شد!

 

چند ماه قبل بخاطر شکایت ترکیه علیه ایران درباره کرسنت، ایران در دادگاه محکوم شد که اولا 13.5 درصد قیمت فروش خود را کاهش دهد و برای سالهای بعد یک میلیارد و 875 میلیون دلار خسارت پرداخت کند.

 

بر اساس حکم دادگاه، جریمه ایران از بهمن ماه 95 اجرایی شد و به همین خاطر به عنوان جریمه، مجانی به ترکیه گاز صادر می کنیم!

 

آبان 94 به سرعت طرحی به نام ipc را تصویب کردند و وقتی کارشناسان مشکلات آن را بیان نمودند مجبور شدند 55 بار این سند را اصلاح کنند!

 

چگونه این دولت دارای تدبیر است اما فقط یک مصوبه اش 55 اصلاحیه داشته و هنوز هم مشکل دارد؟

 

کسانی که مسخره میکردند چرا در دولت قبل با ونزوئلا رابطه داریم، بگویند چند نفر از وزرای این دولت در ونزوئلا شرکت ایجاد کرده بودند؟ "شرکت خانه سازی ایرانیان" به چه کسانی تعلق دارد؟ بر سر منافع شخصیتان خوب تا آنجا می رفتید!

 

میگویند به ما رای دهید که تحریمهای "غیر هسته ای" را برداریم! ابتدا بگویید سرنوشت تحریمهای "هسته ای" چه شد؟ به جای بتون ریختن در تاسیسات هسته ای کشور چه به دست آوردید؟

 

تحریمهای شورای امنیت که قرار بود لغو شود چه شد؟ طبق بند 37 برجام اگر ایران از طرف مقابل به خاطر عمل نکردن به تعهداتش شکایت کند، ظرف 30 روز تمام قطعنامه های قبلی علیه خود ایران بر میگردد!

 

چرا وقتی به گفته خودتان آمریکا برجام را نقض کرد شما نتوانستید شکایت کنید؟ چون این بند در برجام وجود دارد!

 

مگر تحریم "چرخه دلار" به بهانه هسته ای و بعد قطعنامه 1803 وضع نشد؟ پس چرا امروز این تحریم هنوز وجود دارد؟ مگر قرار نبود تحریمهای هسته ای لغو شود؟ تحریمهای غیرهسته ای پیشکش!

 

غیر از این است که میخواهید در 4 سال آینده در دیگر منابع قدرت کشور نیز بتون بریزید؟

 

شنیدم رییس جمهور گفته به جنگ فناوری های جدید نروید! چه کسانی این کار را میکنند؟ غیر از کسانی که اجازه پرتاب ماهواره های جدید را نمیدهند؟

 

چرا از نمایش اقتدار کشور هراسان میشوید؟ چرا اگر ملت بخواهد قدرت دفاعی خود را نشان دهد، شما آن را خنجر به پشت خودتان تعبیر میکنید؟ مگر چه نسبتی با دشمن دارید؟

 

میگویند میخواهیم برای ملت ایران اعتبار کسب کنیم! ما میگوییم شما ملت ایران تحقیر نکنید کفایت میکند!

 

کسی میتواند از "آزادی" سخن بگوید که دشمنان آزادی ایران را به رسمیت نشناسد و دانشمند هسته ای کشور را تبعید به شرکت "فاضلاب" نکند!

 

حق شهروندی این است که صدای آن معدنکاری که میگوید چند ماه است حقوق نگرفته به موقع شنیده شود، نه نزدیک انتخابات!

 

حضرت امیر علیه السلام در نامه به مالک اشتر میفرمایند اگر ملتی دنبال

این سعادت پیروی از  سنن و دین الهی است و اگر این راه را انتخاب نکردید فرجامی جز بدبختی ندارید!

این سعادت پیروی از  سنن و دین الهی است و اگر این راه را انتخاب نکردید فرجامی جز بدبختی ندارید!

  • بوی یاس ....

تناقض گویی روحانی

۲۲
ارديبهشت

بسم الله الرحمن الرحیم

روحانی خطاب به رئیسی:

: "شما دادستان ویژه روحانیت هستید،  علما از دست شما چی کشیدند"

این حرف روحانی این رو میرسونه که رئیسی اونقدر در کارش سفت وسخت هست که روحانی خودش داره اعتراف میکنی رئیسی نسبت به مسائل سخت گیر هست حالا امکان داره فساد باشه یا رانت باشه یا هر چیز دیگر در کل روحانی معترف به درست کار کردن رئیسی کرده حالا چرا داره باهاش میجنگه معلوم برای به دست اوردن قدرت .چون خودش اعتراف میکنه رئیسی ادم خوبی هست ولی ببین قدرت چیه که نمیشه ازش گذشت

انسان اگر خدا رو در نظر داشته باشه به خاطر خدا کسی رو که شایسته تر هست رو سرکار میاره اما متاسفانه دنیا طلبی و کسب قدرت چه ها که نمیکنه

یک اعتراف دیگر از روحانی: من مردانگی کردم سال 84 اسنادی که علیه قالیباف بود را نگذاشتم منتشر شود!

این مردانگیست ؟!!!!!!!!!!!اگر خلاف کرده چرا اجازه نشر ندادین؟!!! و اگر موردی نبوده چرا اخرتتان را میفروشید؟؟؟؟؟؟؟؟شما که فکر اخرت قالیباف بودی و خودت رو فراموش کردی؟

شما لطفا مردانگی کن و دست برادرت رو از قدرت کوتاه کن همین کافیه

 

 

  • بوی یاس ....

بسم الله الرحمن الرحیم

الحق و الانصاف خوب گفتن

اقای روحانی اگر واقعا مرد عمل هستین نه وعده وعید بسم الله

  • بوی یاس ....

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روحانی در مناظره اول به قالیباف گفت که ما نیومدیم رای جمع کنیم

الان روحانی بعد چهار سال روی کار بودن و تکذیب وعده هاش، رو اورده به تخریب کاندیداها حرفهایی میزنه که عقل سلیم بازم میگم عقل سلیم نه اونایی که واسش هورا میکشن هنگ میکنه.

چهار سال پیش با وعده های توخالی  اومد شد ریس جمهور الان با توهین و تخریب و اهانت و تمسخر میخواد باز رای جمع کنه اونوقت کسی دیگه رو متهم میکنه

یه روز میگه اینها میخواستن شبکه های اجتماعی رو فیلتر کنن من نزاشتم

این کلیپ رو نگاه کنین میگه اینا میخوان تو خیابونا دیوار بکشن. خنده داره به خدا

 


دریافت

 

الان هم که مردم رو از جنگ میترسونی .اینو بدان کشور اگر از داخل خرده بشه متلاشی میشه نه با جنگ .زمان طاغوت جنگی در کشور نبود ولی مردم به ستوه اومده بودن از تبعیض و.... انقلاب کردن بعد از انقلاب هم دیدیم که جنگ شد ولی یک وجب از خاکمون هم به یغما نرفت.ما هردوتارو تجربه کردیم و نتیجه رو میبینین

اقای روحانی با باج دادن و التماس کردن سایه جنگ برطرف نمیشه بلکه با اقتدار برطرف میشه .خیلی به خودت امیدوار نباش چرا که اگر حضرت عالی کاره ای بودی پولهایی رو که امریکا و کشورهای دیگه بلوکه کرده بودن به کشور برمیگردوندی  

اقای روحانی اگر 4 سال درست کار میکردی الان کاسه چه کنم به دست نمیگرفتی و دست به اهانت و تمسخر و تهدید نمیزدی

چطور حضرت عالی به فکر اخرت یکی دیگه بودی اونوقت خودت اینطوری داری اخرتت رو میسوزونی؟ اقا شما فکر اخرت خودت باش .

اقای رئیسی میاد از برنامه هاش میگه از امارهای دقیق این دولت که خودش هم از اماراش خبر نداره میگه اونوقت جناب روحانی میاد هر چی تقصیر هست میندازه به گردن دولت قبل و یا تهدید میکنه و التماس میکنه برای رای جمع کردن.

اقای روحانی مگر این شما نیستی که جلوی تی وی از اتحاد حرف میزنی اونوقت در محافلت که به زور ادم جمع کردی تفرقه اندازی میکنی؟؟ این هست رسم مسلمانی؟

اقای روحانی شبکه های اجتماعی رو به خاطر مردم ازاد کردی یا به خاطر منافع خودت .اینکه جوان بیکار سرش به گوشی گرم باشه تا از تو کار طلب نکنه!!!

کاش یه خورده به فکر جونا بودی کاش

کاش اونقدر شجاعت داشتی به جای تخریب با منطق جلو میرفتی . طی این چهار سال هر طور تونستی به منتقدین اهانت کردی از اونور دم از ازادی زدی

جناب سلام نمیدونم میایی باز سر میزنی یا نه شمایی که ادعای دینداری میکردی ایا این از مسلمانی هست ایا اهانت در قران اومده ایا برای پس زدن رقیب این کارها شایسته هست؟ بله مولا علی ع هم وقتی شهید شدن اونم در محراب عده ای برگشتن گفتن "علی مگر نماز هم میخواند "

بله پول و دروغ کاری میکنه که توی یه شهر کوچیک وقتی مولای متقیان در محراب شهید میشه از نمازخوان بودنشون متعجب بشن.

واقعا این اصلاحی ها از چی میترسن ؟ طلا اگر پاک باشه منتش به خاک نمیشه .اقای رئیسی دست خیلی هارو رو کرده از این میترسن که دستشون رو بشه برای همین هم خودشون رو به اب و اتیش میزنن به دروغ و تمسخر و اهانت دست میزنن تا بمونن سرکار وگرنه این ادمایی که من دیدم نه دلشون به حال ملت میسوزه نه برای جوونا و نه به فکر مستضعین جامعه هست اگر بود که حقوق های نجومی نمیداد از اونور بیاد توجیه کنه .

مردم رو از اعدام میترسونه تهمت میزنه بابا لااقل اثار جرم خودت رو از صحنه روزگار محو میکردی بعد این حرفهارو میزدی.

 

  • بوی یاس ....




دریافت

اقای روحانی 4 سال پیش وعده دادی 4 سال هم فرصت عملی کردن داشتی کو؟؟؟؟؟؟!!!!!!
امیدوارم این فیلم هم قطره اشکی به گوشه چشم جهانگیری بیاره اونیکه به خاطره مقابله با قالیباف قسم خورد دلش واسه اون زن خون شد اگر این فیلم رو بینی باید از غصه دق کنی اقای معاون باید دق کنی

تو دودلتی که حقوق های نجومی و واردات لباس از خارج عیب و عار نیست و جوری توجیه میکنین بیایین ببینین اینو چطور توجیه میکنین

فردا روحانی میاد میگه اونقدر ازادی هست که کارگرا اینطوری اعتراض میکنن اقا عرضه داشتی نمیزاشتی اعتراض کنن نیا توجیه کن

امیدوارم کاندیداهای دیگه هم این فیلم رو ببیننن و به داد این افراد بدبخت برسن

خدایا به حق حضرت علی اکبر وجدانهای خفته رو بیدار کن تا صدای مظلوم شنیده بشه

  • بوی یاس ....