بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

به نظرت رد میشی؟

شنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۲ ب.ظ


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۱۱
  • ۱۹۴۰ نمایش
  • بوی یاس ....

نظرات (۹)

  • منتظر * متاهل *
  • آجی بیشتر درباره مشاوره. روانشناسی ، خانواده، مذهبی
  • منتظر * متاهل *
  • سلام آجی ممنونم ازت 
    آره همه سنی هست صحبت میکنند اما چه فایده وقتی خانواده ها عمل نمیکنن .هر چی باز بگیم حرف حرف خودشان است. خدا رو شکر خانواده من زیاد سخت گیر نیستن. 
    پاسخ:
    سلام
    قبول دارم خانواده ها عمل نمیکنن ولی اگه همین دخترهای گل قبول کنن خوبه میتونن تو خونه حرف بزنن نمیشه یهویی رسم و رسوم رو تغییر داد اول باید تو ذهن ها انداخت بعدا عملیش کرد شاید چندین سال طول بکشه ولی ان شالله میشه  عادی میشه
    خدارو شکر
  • منتظر * متاهل *
  • سلام آجی من جنوبی هستم. تو ختم صلوات برا ازدواج هم شرکت کردم .مطالب زیبا هستن خیلی خوشحال شدم که با وبلاگت آشنا شدم. اولین بارمه که تو وبلاگی پیام میدم .آجی اگه سایتی میشناسی که مطالب خوب داشته باشه بهم معرفی کن .خوشحال میشم. 
    پاسخ:
    سلام ممنونم عزیز
    چشم حتما
    اگر حوصلت میکشه سایت راسخون سخنرانیهای زیبایی داره در هر مورد گوش کنی به دردت میخوره کمک کننده هست.
    مطالبش هم خوبه یا سایت پاسخگوی دینی. البته مونده در مورد چی مطلب بخوای
    یه خواهش کنم عزیز؟
    تو حلق تون حتما اکثرا دخترهای همسن خودت هست خیلی خوب میشه در مورد ازدواج و انتخاب خوب و ازدواج اسان صحبت کنین از رسم ورسومهای دست و ÷ا گیر صحبت کنین خیلی رسم و رسومات غلط هست که متاسفانه معزل شده ولی کسی نیست از بین ببرتشون متاسفانه.
    موفق باشی عزیز دل
  • منتظر * متاهل *
  • سلام آجی خوبی 
    واقعا این تصویر رو که دیدم گریه ام گرفت نمیدونم چی بگم. ........
    الان اگه اشتباه نکنم 3 هفته که با خانواده برتر آشنا شدم. داشتم دنبال کتاب مشاوره میگشتم که با وبلاگ خانواده برتر آشنا شدم.  دیروز با وبلاگ تو آشنا شدم .موفق باشی آجی. دوست دارم باهات دوست بشم اگه قبول کنی آجی .
    پاسخ:
    سلام عزیز قربونت ممنونم  لطف داری
    ممنون که اجی صدام کردی بعد چند روز دلگرفتگی دلم باز شد حتما چرا دوست نداشته باشم
    من میشناسمت ؟
    سلام بوی یاس خداوندبه توفیقات شما درنشراخلاق اسلامی بیفزایدبسیارازدیدن کارهای فوق العاده ات خوش حال شدم
    پاسخ:
    علیک سلام
    تشکر
    منم خودم درست نکردم هر چند راغب هستم یاد بگیرم احادیث رو با تصویر بیارم چون فکر میکنم اینطوری بیشتر تاثیر گذار هست
    سلام خواستم بگم من این عکسو ذخیره کردم. راضی باشین لطفا.
    پاسخ:
    سلام
    این عکس بالاش ادرس سایتش رو داره پس راضیه از من نیست.

    نه خانوم من با کسی رودرواسی ندارم خیلی پرو هستم هههه
    سلام عزیز دل!

    منکه خیلی ترسیدم با دیدن این تصویر! از بنده های خوب خدا نیستم:(
    پاسخ:
    علیک سلام عزیز
    خیلی باید حواسمون به ریز ریز کارمون باشه . خدا عاقبت هممون رو ختم بخیر کنه
    ان شا الله
    مومن واقعی بودن سخته
    آدم هایی که شعار میدند زیادند
    نمونش خودم !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی