بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

اواخر دولت اصلاحات خود آقای روحانی هم گفت در قرارداد "کرسنت" فساد وجود دارد ولی سال 92 عوامل این قرارداد در دولت مسؤولیت گرفتند و به همین علت ایران در دادگاه محکوم شده چون به متهم این فساد پست داده شد!

 

چند ماه قبل بخاطر شکایت ترکیه علیه ایران درباره کرسنت، ایران در دادگاه محکوم شد که اولا 13.5 درصد قیمت فروش خود را کاهش دهد و برای سالهای بعد یک میلیارد و 875 میلیون دلار خسارت پرداخت کند.

 

بر اساس حکم دادگاه، جریمه ایران از بهمن ماه 95 اجرایی شد و به همین خاطر به عنوان جریمه، مجانی به ترکیه گاز صادر می کنیم!

 

آبان 94 به سرعت طرحی به نام ipc را تصویب کردند و وقتی کارشناسان مشکلات آن را بیان نمودند مجبور شدند 55 بار این سند را اصلاح کنند!

 

چگونه این دولت دارای تدبیر است اما فقط یک مصوبه اش 55 اصلاحیه داشته و هنوز هم مشکل دارد؟

 

کسانی که مسخره میکردند چرا در دولت قبل با ونزوئلا رابطه داریم، بگویند چند نفر از وزرای این دولت در ونزوئلا شرکت ایجاد کرده بودند؟ "شرکت خانه سازی ایرانیان" به چه کسانی تعلق دارد؟ بر سر منافع شخصیتان خوب تا آنجا می رفتید!

 

میگویند به ما رای دهید که تحریمهای "غیر هسته ای" را برداریم! ابتدا بگویید سرنوشت تحریمهای "هسته ای" چه شد؟ به جای بتون ریختن در تاسیسات هسته ای کشور چه به دست آوردید؟

 

تحریمهای شورای امنیت که قرار بود لغو شود چه شد؟ طبق بند 37 برجام اگر ایران از طرف مقابل به خاطر عمل نکردن به تعهداتش شکایت کند، ظرف 30 روز تمام قطعنامه های قبلی علیه خود ایران بر میگردد!

 

چرا وقتی به گفته خودتان آمریکا برجام را نقض کرد شما نتوانستید شکایت کنید؟ چون این بند در برجام وجود دارد!

 

مگر تحریم "چرخه دلار" به بهانه هسته ای و بعد قطعنامه 1803 وضع نشد؟ پس چرا امروز این تحریم هنوز وجود دارد؟ مگر قرار نبود تحریمهای هسته ای لغو شود؟ تحریمهای غیرهسته ای پیشکش!

 

غیر از این است که میخواهید در 4 سال آینده در دیگر منابع قدرت کشور نیز بتون بریزید؟

 

شنیدم رییس جمهور گفته به جنگ فناوری های جدید نروید! چه کسانی این کار را میکنند؟ غیر از کسانی که اجازه پرتاب ماهواره های جدید را نمیدهند؟

 

چرا از نمایش اقتدار کشور هراسان میشوید؟ چرا اگر ملت بخواهد قدرت دفاعی خود را نشان دهد، شما آن را خنجر به پشت خودتان تعبیر میکنید؟ مگر چه نسبتی با دشمن دارید؟

 

میگویند میخواهیم برای ملت ایران اعتبار کسب کنیم! ما میگوییم شما ملت ایران تحقیر نکنید کفایت میکند!

 

کسی میتواند از "آزادی" سخن بگوید که دشمنان آزادی ایران را به رسمیت نشناسد و دانشمند هسته ای کشور را تبعید به شرکت "فاضلاب" نکند!

 

حق شهروندی این است که صدای آن معدنکاری که میگوید چند ماه است حقوق نگرفته به موقع شنیده شود، نه نزدیک انتخابات!

 

حضرت امیر علیه السلام در نامه به مالک اشتر میفرمایند اگر ملتی دنبال

این سعادت پیروی از  سنن و دین الهی است و اگر این راه را انتخاب نکردید فرجامی جز بدبختی ندارید!

این سعادت پیروی از  سنن و دین الهی است و اگر این راه را انتخاب نکردید فرجامی جز بدبختی ندارید!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۲۴
  • ۴۹۳ نمایش
  • بوی یاس ....

اصلاحات

جلیلی

ریئسی

قرارداد کرسنت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی