بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

حجاب

پنجشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۲۷ ب.ظ

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۱۱/۰۹
  • ۲۵۰۱ نمایش
  • بوی یاس ....

نظرات (۵)

نه نمی ذارم اوایل مطالب خوبی داشت ولی الان نه . سوالاش رو انگار یه ادم بیکار برای سر کار گذاشتن بقیه می پرسه
پاسخ:
خب پس من حالا چطوری از طرز فکر دوستم مطلع بشم؟؟؟؟؟؟؟؟
نه من نبودم
پاسخ:
شما نظر نمیگذارین اونجا؟
عزیزم خوندم پیامت رو ان شاالله موفق باشی
پاسخ:
ممنونم سلامت باشی
شما هم موفق باشی عزیز
راستی کاربر زهراااا شما هستین؟
تو خانواده برتر؟
بوی یاس نظر خودت در مورد نقاب و حجاب فاطمه زهرا (سلام الله علیها) چیه؟
پاسخ:
سلام
من کسی نیستم که در مورد حضرت فاطمه س نظر بدم اما در مورد حجاب چادر رو برتر میدونم هر چند مانتو(ن مانتوهای الانی)حجاب شاید داشته باشن ولی باز در هر صورت یه جورایی اندام معلومه مثلا مانتو بلند و گشاد با یه روسری تا کمر بهتره که من تو این زمونه فقط تو خانمهای مسن دیدم نه جوان.
و اما در مورد نقاب خب نقاب مثلا تو کشور عربستان جا افتاده و یا تو شهر قم شاید عادی باشه ولی تو شهر ما عادی نیست و خودم میبینم که وقتی خانمی با نقاب میاد بیرون همه کنجکاو میشن و حرکات خانم رو زیر نظر میگیرن نه اینکه بد بدونن نه چون عادی نیست همه کنجکاو هستن به نظر من همون چادر ساده با روی گرفته خوبه.
من یه دوستی داشتم خیلی خانم خوبی بود حافظ قران بود اکثرا رفت و برگشتم با این خانم بود این خانم چنان رو میگرفت نه اینکه فقط بینیش معلوم باشه نه جوری بود که نه ابروهاش معلوم بود نه لبش .این خانم میگفت که نقاب زدن من الان بیشتر جلب توجه میکنه اونقدر متدین بود ولی با این حال نقاب نمیزد حتی استادام هم اینطوری بودن من هیچ کدوم رو ندیدم تو شهرمون نقاب بزنن.
خیلی عالی بود. لذت بردم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی