بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

واقعیت اعدامهای 67

سه شنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۵۱ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

از زمانی که اسم آیت الله رئیسی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، که با استقبال توده های گوناگون مردم روبرو شده است مطرح شد، عده ای که از به خطر افتادن نان و نام و میز خود می ترسند، حامی منافقین شدند و مدام از اعدام های دهه۶۰ سخن می گویند.🔹خوش باورانی هم که از این ماجرا اطلاع کافی ندارند، قضاوت های ناجوانمردانه از اعدام منافقین در دهه ۶۰ می کنند. حال تصمیم گرفتم، سوالاتی را مطرح کنم که افکار عمومی جامعه قضاوت کند:

و اما سوالات:

۱_آیا می دانید که منافقین در دهه اول انقلاب ۱۷۰۰۰ نفر را ترور و ۱۷هزار خانواده را داغدار کردند؟

۲_اگر منافقین یکی از عزیزان شما (پدر، مادر، خواهر، برادر، فرزند) را بصورت ناجوانمردانه ترور بکند، حاضر هستید اورا ببخشید و با اعدام این حیوانات مخالفت کنید؟

۳_چرا در این اعدام ها فقط اسم آیت الله رئیسی مطرح شد و اسمی از سران اصلاح طلب همانند موسوی خویینی (دادستان کشور در سال۶۷) مرحوم موسوی اردبیلی (رئیس شورای عالی قضایی کشور درسال۶۷)، موسوی بجنوردی (عضو شورای عالی قضایی در سال۶۷ و پدرخانم سیدحسن خمینی) علی فلاحیان (جانشین وزیر اطلاعات در سال۶۷) محمداسماعیل شوشتری (رئیس سازمان زندان ها درسال ۶۷) و... مطرح نمی باشد؟

 (با این توضیح که این آقایان در سال۶۷ در تصمیم گیری های قضایی، بانفوذتر از آقای رئیسی بودند)

۴_آیا از منافقینی که شهیدان رجایی، باهنر، بهشتی، طالقانی، دستغیب، مدنی، صیادشیرازی و.... را مظلومانه و به طور فجیع به شهادت رساندند، نباید اعدام و مجازات شوند؟

۵_آیا می دانید سیدمهدی هاشمی(برادر داماد آیت الله منتظری) اعتراف به عضویت در گروهک‌منافقین و قتلهای مختلف من جمله قتل دختر۴ساله، نموده است)

۶_آیا می دانید رادیو آمریکا لقب گربه نره به آیت الله منتظری داده بود و از زمانیکه مرحوم منتظری با انقلاب زاویه پیدا کرد، دیگر از این لقب استفاده نکرد؟

۷_ آیا می دانید عبدالله نوری(وزیر خاتمی و از سران اصلاح طلب) در سال۶۶  بیت آیت الله منتظری را خانه فتنه می دانست و اعتقاد داشت باید این خانه ویران شود؟

۸_آیا می دانید در ۵ الی۷ مرداد سال۶۷ در حمله منافقین به کرمانشاه ، ۳۰۴ نفر از جوانان ایران شهید شدند؟

۹_چرا دشمنان مردم ایران از تندروی های برخی افراد در دهه۶۰ سخنی به میان نمی آورند؟

۱۰_آیا می دانید حسن روحانی خواستار برگزاری مراسم اعدام ها در نماز جمعه در مقابل دیدگان مردم بود و بسیاری از این دست تندروی ها در کارنامه خود دارد؟

۱۱_آیا می دانید اکبر گنجی(از سران اصلاح طلبان) به دلیل اینکه پونز در پیشانی دختران بدحجاب فرو می کرد، به اکبر پونز ملقب شده بود؟

۱۲_آیا می دانید سیدمحمدخاتمی (وزیر ارشاد و رئیس جمهور سابق) در اواخر دهه۶۰ شهیدآوینی را به دلیل یک انتشار عکس جوان رپ بوسنیایی با سربند الله اکبر در مجله سوره، مجازات و توبیخ کرد؟

🔴کلام آخر:

از اینگونه سوالات تا بخواهید در سینه ما موجود می باشد.

 اما حقیقت آن است که منافقین داخلی و خارجی من جمله بی بی سی (شبکه تلویزیونی سلطنت انگلیس) از حضور آیت الله رئیسی در قامت کاندیداتوری ریاست جمهوری، وحشت زده شده اند و از ایشان یک چهره غضبناک و آدم خوار ترسیم می کنند، اما مردم ایران هوشیار و اهل تحقیق هستند. می دانیم و بدانید که هیچگاه بیگانه، از پیشرفت ملت ایران راضی نخواهد شد.

                               

والسلام

جواد حبیبی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۲/۰۵
  • ۴۸۴ نمایش
  • بوی یاس ....

اعدامهای 67

ریئسی

منافقین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی