بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

فراموشی روحانی یا توجیه؟

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

روحانی سال92
 

 

دریافت

روحانی سال96

 

دریافت
 

روحانی:96/1/21

🔹عده‌ای دروغ می‌گویند.

🔹من نگفتم ۱۰۰ روزه مشکلی را حل می‌کنم گفتم پایان ۱۰۰ روز گزارش می‌دهیم که چه کردیم.

🔹مگر می‌شود ۱۰۰ روزه مشکلات را حل کرد؟

🔹مگر آدم کم عقل باشد چنین حرفی بزند.

🔹۱۰۰ سال دیگر هم مشکلات اقتصادی هست.

🔹کسی که مشکلات را یک شبه حل می‌کرد رفته است.

🔹من چهارسال منتظر این سوال بودم که این دروغ را آشکار کنم.

🔸این دروغ را افراد مخرب هی تَکرار می‌کنند.

🔹هیچ بحرانی در اقتصاد کشور وجود ندارد.

🔹وضع بانک‌های ما نسبت به گذشته خیلی بهتر است.

🔹به دنبال پایین آوردن تورم، خواست ما از بانک‌ها این بود که تسهیلات با نرخ سود کمتری داده شود و برای انجام این کار باید سود سپرده را هم پایین بیاورند اما این کار را به صورت دستوری به بانک‌ها نگفتیم زیرا در دولت قبل تجربه شد که بانک ها احکام دستوری را به درستی اجرا نمی کنند.

🔹خطای دولت قبل دخالت کردن در جیب مردم بود که باعث تورم ۴۵ درصدی شد.

ماهم که شدیم ماشین دودی
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • ۳۴۶ نمایش
  • بوی یاس ....

نشست خبری روحانی

نظرات (۶)

باشه ما جاهلون . به سلامت
پاسخ:
من سند اوردم مدرک اوردم کلیپ اوردم از سایت خود روحانی اوردم اونوقت باز میگی اله جیمبله 
به سلامت .منم بیکار نیستم یک حرف رو صد بار بزنم بیکار نیستم که 
من گوش دادم .در زمان انتخابات گذشته هم که این سخن را شنیدم همین برداشتی که برایتان نوشتم را فهمیدم .با این اوصاف شما هم خوب گوش کنید . دنبال این هم نباشیم که حتما جواب هم را بدهیم بلکه دنبال شنیدن حرف درست باشیم .
دیدید خودتون با وجود بیان خطایتان در ذکر تاریخ ، فقط روحانی 94 را اصلاح کردید و تاریخ زیر کلیپ پایین و بالای متن را که 94/1/21 نوشته اید اصلاح نکرده اید. این نشون داد که مطلبم را با دقت نخوانده ، دنبال جواب دادن بودید . (شکلک خنده)
پاسخ:
قالو سلاما .وقتی گوشی برای شنیدن نباشه همون خطاب ایه کافیه
حاشیه سازان ببینیم ایندفعه به چی میخوان گیر بدن
کاربر سلام
خواهش میکنم شما که اینهمه دم از انصاف میزنید با دقت و بدور از تعصب هردو کلیپ رو ببینید و باز انصاف بخرج بدین بعد حرف برانین
دقیق به پرسش خبرنگار دقت کنید البته اگر انصاف دارید
حالا خوبه شما به جای روحانی 96 اشتباها نوشته اید روحانی 94 و من نکته بگیرم در سال 94 روحانی چنین صحبتی نکرده است و خدای نکرده شما دچار فراموشی شده اید در حالی که من میدانم منظور شما 96/1/21 میباشد. در مقابل رقیب و دشمن هم باید جانب انصاف را رعایت کرد
پاسخ:
تشکر از دقت بالاتون میرم تصحیح میکنم لطفا مثل محبوبتون به حاشیه نرین خوب سند اوردم براتون حالا کی دروغگوست؟
اون اشتباه تاریخ هم به خاطر وضعیتیه که ریس جمهور بوجود اوردن با دروغهای گنده گندشون
برداشت من از صحبتهای ایشان در سال 92 اینست که در 100 روز اول برنامه مدون برای حل مشکلات اعم از فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی را تهیه میکند . اتفاقا در کلیپ 96 نه 94 به خوبی این را توضیح میدهد . بیاییم در قضاوت ، جانب انصاف را رعایت کنیم.
پاسخ:
یعنی اگر توجیه نمیکردین جای شک داشت غیر این رو میگفتین من در مسلمان بودنم شک میکردم
حالا توجیه خود ریس جمهور محبوبتون"من گفتم بعد از صد روز هر کاری کرده‌ام را اعلام می‌کنم." ایا توی کلیپ سال 92 این جمله هست؟
شما هم جانب انصاف رو رعایت کنین و ببینین خبرنگار دقیقا چطور سوال میکنن؟ دقیقا همون کلمات روحانی 92 رو ازش میپرسن.
از اینا بگذریم  هرکسی که سال 92 به ایشون رای داده امثال میاد میگه من امسال تو رای گیری شرکت نمیکنم توجه کنید شرکت نمیکنم . دولتی که امید میخواست بده کلهم نابود کرده اون یه ذره امید رو هم.
توصیه میکنم کلیپ های پایین رو هم ببینین تا ببینیم اونارو چطوری توجیه میکنین
  • سیامک پور اسد
  • +++
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی