بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات



دریافت


بسم الله الرحمن الرحیم

جلسه یازدهم:دلایل ناتوانی جنسی زوجین(خانم ها)2

در بحث عوامل ارتباط ناقص بین زوجین عامل خانمها را عرض کردیم عامل دیگه وجود ترشحات عفونت در خانهاست که سبب عدم لذت جنسی در خانمها و عوامل زناشویی میشه یکی از عوامل ترشحات و عفونت در خانمها الودگی الت مرد هست و از عوامل دیگه میشه به یبوست  و زخم معده میشه اشاره کرد که از عوامل تاثیر گذار هستند بعلاوه پوشیدن شلوار نایلونی و پلاستیکی.

بیماری به بنده مراجعه کرد وقتی که شرح حال دادن این بیماروقتی که شرح حال دادن این بیمار گفتند که ترشحات دارم. گفتم که شلوار جین رو پوشیدین یه مدت از شلوار پارچه ای استفاده کنین فقط. چیزی که بنده تجویز کردم . بعد از مدتی ایشون دوباره ویزیت شدن فرمودن که ترشحات خیلی کم شده تقریبا قطع شده. متاسفانه السافی که در این پارچه ها وجود داره سبب سردی رحم میشه و بحث ناباروری هم به وجود میاد وحالا تنگ هم باشه باعث نرسیدن خون به قسمت رحم میشه.

اما برای درمان ترشحات و عفونت زنها تزریق عسل و سیاه دانه مفید به اذن الله نشستن در یک اب. که ترکیبی از گلاب و سرکه طبیعی انگور باشه یعنی اینکه اگه نصف اب سرکه طبیعی و نصف دیگش گلاب باشه . سرکه طبعش سرده گلاب طبعش گرمه و این به خاطر اینکه مشکلی برای خانمها به وجود نیاد و سردی رحم به وجود نیاد ان شالله یا اینکه مقداری عسل را روی پارچهاب ندیده  نخی بریزند و مخلوط کنن و روی واژن بزارن شب تا صبح و عسل کم کم به داخل رحم هدایت بشه . اینو دختر خانمهایی که هنوز ازدواج هم نکردند این روش روش مفیدی است ان شالله البته این نکته رو لازم  هست عرض کنم که در عفونت، صفرا هم باید کنترل بشه.

یکی دیگه از عواملی که باعث عدم لذت در زنها میشه وجود کیست هاست .ا زعمده دلایل  کیست میشه به اختلال هورمون ،وزن بالا،و ورزشهای سخت و زیاد پریدن استخرهای عمومی  اشاره کرد وحتی با فشار اب محیط رحم رو شستن سبب کیست میشه  بخصوص خانمهایی که متاهل هستند بعد از نزدیکی حتما سعس کنند در حین نزدیکی رو اندازی روشون باشهو بعد از نزدیکی خودشون رو بپوشونن چون دمای بدن یک دفعه به شدت بالا میره بعد به به یکباره پایین بیاد سبب سرماخوردگی موضعی و سرما خوردگی موضعی هم سبب به وجود امدن  توده و کیست و التهاب غدد لنفاوی میشه.

 از عوامل دیگه مصرف ترشیجات مخصوصا با سرکه های صنعتی که الان  وجود هست در بازار و قندهای مصنوعی شکلات  کاکائو فست فودها غذاهای فریز شده حمام در حال عادت ماهیانه پوشیدن شلوارهای تنگ که سبب نرسیدن خون به تخمدان میشه و براثر فشارهایی که به کشاله ران میاره خودش سب به وجود امدن کیست میشه.خوردن مرغ های هورمونی .مرغهای هورمونی هم باعث به وجود امدن موهای زاید در بدن میشه و هم باعث به وجود امدن کیست های سینه و رحم میشه .اگه بخواییم از علایم کیست ها نکاتی رو عرض کنم بارزترینش عدم تخمک گذاری و قائدگی نامنظم فشار یا درد در ناحیه لگن.قائدگی دردناک ،موهای زاید.

برای درمان هم باید از  عسل صبحگاهی استفاده کرد زمان اذان صبح یه اب به دهنشون بزنن اب رو تف کنندو یک انگشت  عسل بخورن تا چهل روز تا چهل  رو یا 120 روز بسته به شرایط بیمار روزی یک لیوان دم کرده رازیانه به اضافه یک قاشق مرباخوری عسل  استفاده کنند و استفاده از یک سری داروهای ترکیبی درکنارش هم اصلاح مزاج و اصلاح تغذیه که باز این اصلاح  مزاج و اصلاح تغذیه باز حرف اول رو در درمان میزنه.

خب به لطف خدا عوامل مربوط خانمها رو هم تقریبا تونستیم به بخشی از اونهااشاره کنیم اما در اخر لازم دیدم به یک باب دبحث نزدیکی زوجین اشاره کنم زن در روایات ما به ریحانه و گل  تعبیر شده به خاطر اون روح لطیفی که زن داره و به خاطر اینکه مسولیت تربیت فرزندانی صالحی که میتونن جامعه ای سالم رو بسازن به عدهده دارند  همه میدونن اگر هم به معراج رفت از دامن یک زن به معراج رفت  مردان موفق هم کسانی هستند که در دامن مادرانی تربیت شدند که اون مادرها انسانها موفقی بودند متاسفانه یکی از رفتارهای جنسی ،غلطی حنسی غلط و وارداتی که الان به خاطر الگو برداری از متد غربی  وارد خانواده ها و وارد ارتباط بخش زوجین شده همین بحث نزدیکی از پشته از مقعد . از نظر شرع هم این عمل  کراهت خیلی شدیدی داره که در صورت نارضایتی  و ضرر داشتن برای زن هم حرامه. حالا ما میخواهیم بگیم که این عمل واقعا ضرر داره و واقعا باعث بیماریهای جسمی و روحی در خانمها میشه از منظر برخی  روایات هم اگر بررسی بشه به روایاتی بر میخوریم مانند روایت  از امام معصوم علیه السلام در روایتی می فرمایند  :وقتی در مورد نزدیکی از پشت از ایشون سوال میپرسن ایشون با عتاب می فرمایند که پست شدی؟ یا در برخی روایات  وارد شده که این کار زن رو اذیت میکنه این کار را نکنید اما اینکه عرض کردم ضرر داره و در صورت ضرر داشتن که قعا ضرر داره حرام هست با توجه به مواردی که بنده دیدم و شرح حال بعضی بیمارا رو مشاهده کردم تقریبا 99 درصد  از افراد و کسان و زوجینی که اینگونه رابطه ای دارندو اینگونه رابطه رو در زندگی خودشون پیاده سازی میکنند  به مشکلاتی گرفتار میشن به مشکلاتی که در ادامه بهشون اشاره خواهیم کرد  ببینید  اساساچون مقعد برای نزدیکی در بدن زن طراحی نشده بلکه کارش فقط دفع فضولاته کسانی که این کارو میکنن به خاطر وجود میکروبها  و انگلهایی که در این ناحیه وجود داره به بیماریهای مختلفی دچار میشن در اقایون  تفلیس و زگیل و در خانمها عفونت رحم و قارچ رحم  زگیل تناسلی که این زگیل تناسلی  خودش مقدمه سرطان رحمه. ایجاد زخم فشاری که به کمر و پشت حین دخول وارد میشه سبب  کمردرد و درد ستون فقرات و در اینده کمردردهای مزمن واز نظر روحی و روانی هم  این خانمها دچاریک نوع  روانپریشی میشن و مشکل اصلی و عمده  خانمها با مباحثی که عرض کردم مثلا از هر ده شرح حالی که مشاهده نمودم یعنی مشاهده کردم از این بیماران. تقریبا هشت مورد از  ده مورد دچار بی اخیتاری باد معده و دچار بی اختیاری مدفوع و تخلیه ناقص مدفوع میشن که دلیلش هم به خاطر اینه این رابطه  سبب بههم خوردن فیزیولوزیک راست روده میشن و متاسفانه خیلی از این خانمها  در اینده دچار بی اختیاری مدفوع میشن و برخی از این خانمها مجبور به  عمل کردن میشن که یکبار دوبار سه بار و حتی  جراخی های متعدد مشکلشون برطرف نمیشه.

والسلام

جلسه دهم:دلایل ناتوانی جنسی زوجین(خانمها)1



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۲۲
  • ۵۸۹ نمایش
  • بوی یاس ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی