بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

 

 

دریافت

 

جلسه هشتم

عوامل ناتوانی زوجین اقایان1

عواملی که باعث میشه روابط کامل  و صحیحی که بین زوجین برقرار نشه یک سری بیماریهایست که برای زن یا مرد به وجود میاد . در اقایان یکی از عواملی که سبب عدم ایجاد  رابطه کامل  زناشویی میشه بحث زود انزالی که خود زود انزالی هم دلایل مختلفی داره که میخواییم به یکی از عوامل زود انزالی اقایون بپردازیم .

غلبه صفرا غلبه صفرا یکی از عوامل زود انزالی اقایونه .خود صفرا به خودی خود سبب گرم شدن مغز میشه وقتی  نزدیکی هم اتفاق میفته گرمای بدن و مغز زیادتر میشه  لذا اگر فرد غلبه  صفرا داشته باشه و نزدیکی هم انجام بده و یک ارتباط زناشویی با همسرش  برقرار کنه گرمای بدن و مغز دوچندان میشه  لذا مغز برای رهایی از حرارت بیش از حد  که به مغز اسیب میرسونه چون مغز حکم یک فرمانده  دارد به پروستات دستور ازاد کردن رو میده  اینجاست که سریع مرد دچار زود انزالی میشه لذا برای رهایی از اینگونه زود انزالی  حتما باید صفرا درمان بشه .

 برخی از عوامل  غلبه صفرا رو بخوام  عرض کنم میتونم به تشنگی ، زبری پوست ،عصبی شدن . تلخی اب دهن در صبح ،سیاهی رفتن چشم موقع بلند شدن ، شوره سر ، بهانه جویی و تند خویی و سردرد که از ناحیه جلو سر شروع میشه و به پشت چشم و به ناحیه شقیقه ها کشیده میشه و خشکی پوست می تونم به این علایم اشاره کنم برای غلبه صفرا که علایم دیگه ای هم هست که این نیاز به بحث های تخصصی تری داره .

اما نکته ای که من باید عرض کنم اینکه پرهیز غذایی حرف اول رو در درمان  میزنه بعلاوه در درمان با غذا باید همیشه تاکید بشه یعنی به بیمار گفته بشه که باید غذاهاتون رو اصلاح کنید و با این راهها میتونید .غلبه صفراتون رو کنترل کنید و تعدیل مزاج کنید در برخی از موارد میشه  از دارو هم استفاده کرد از داروی ترکیبی  اما اگر کسی میخواد غلبه صفراشو یا طبایع دیگه رو بدون اصلاح غذا درمان کنه به نظر حقیر خودش رو سرکار گذاشته یعنی درواقع یک هزینه ای رو صرف میکنه برای خرید دارو و شاید نتیجه مقطعی داشته باشه ولی قطعی درمان نمیشه .

خب غذاهایی که مضر برای صفرا و صفرازا هستند و خوردنشون تبدیل به صفرا میشن در بدن و آشغال  این مواد بعد از اینکه به صفرا تبدیل شدن تبدیل به سودا میشن میشه از این موارد  از چایی نام برد قهوه نسکافه  تخم مرغ غذاهای فریز شده غذاهای منجمد غذاهای زود پزی یعنی غذاهایی که داخل زودپز میشن وغذاهای سرخ کردنی در سرخ کردنی ها به غیر از اینکه ما تاکید میکنیم سرخ کردنی مضره  در یک تحقیقی که در مازندان انجام داده بودند کسانی که زیادتر از غذاهای سرخ کردنی استفاده میکنن بیشتر از بقیه در معرض سرطان  روده بزرگ و مقعد هستن لذا سرخ کردنی موادش  موقع سرخ کردنی میشکنه و هیچ خاصیتی برای بدن نداره .اون صافی غذا  و اون اصل غذا تبدیل به خون میشه در طب اسلامی  و ما معیارمون اینه . خب وقتی که در بدن خونی که تولید نمیشه این مواد تبدیل به صفرا میشن و اشغالای اینا تبدیل به سودا میشن غذاهای فریز شده هم همینطور به خاطر این انبساط و انجمادی که اتفاق میفته و بحث انبساط و انقباظی که اتفاق میفته عرض کنم انجمادی که صورت مگیره اب یخ ،نوشابه، نوشیدن مایعاتی همراه غذا ،شیرینی جات  قنادی و مصنوعی، اجیل شور، تخمه شور ،موز، غذاهای ساندویجی مثل سوسیس و کالباس و فلافل و پیتزا و  سمبوسه و همبرگر  و. علتش هم اینکه این مواد پی اچ این نوع غذاها سبب  افزایش دمای کبد و ترشح زیاد صفرا میشه که صفرای بالا هم  بیماریهایی مثل میگرن رو در بدن به وجود  میاره و سنگ صفرا و بیماریهای دیگه .

یه نکته هم بعضی  ها سوال میکنن که ما مثلا نوشابه رو میخوریم و در کنارش ورزش هم میکنیم  طبق تحقیقی که انجام دادند دیدن که برخی از مردمی که در برخی از نواحی افریقا زندگی میکنن مثلا در روز ده ساعت  فعالیت دارند و مردم امریکا هم  ده ساعت فعالیت دارند میبینند که مردمی که در امریکا میخورن با غذایی که در اون ناحیه از  قاره افریقا استفاده میکنند  هر دو گروه از غذا  استفاده میکنند یک گروه لاغر و یک گروه چاق با اینکه فعالیت  مردم امریکا شاید بیشتر از مردم افریقا باشه این نتیجه میده که غذاها خیلی نقش مهمی در سلامتی بدن داره ببینید این که کسی که بگه یا بخشی  از متخصصین گفتند که اگر نوشابه هم خوردی دو ساعت باشگاه . کسی که نوشابه میخوره باید ده ساعت مداوم در باشگاه ورزش کنه که بتونه اون قند نوشابه رو در بدنش بسوزونه  حالا حساب کنین غذاهای صفرا زا هم استفاده کنید بیست و چهار ساعت هم اگر فعالیت کنیدشاید نشه این مواد رو از بدن  خارج کرد لذا باید از غذاهای ضد صفرا باید استفاده بشه  که به عنوان نمونه از مواد غیر صفرا میشه میوه سیب ، اب زرشک کوهی ،روغن زیتون ،سوپ جو الو بخارا، برگ هلو ، مغز بادام خام ،کدو خورشتی ، کدو حلوایی ،عدس پلو، ماش پلو،  شر بت خاکشیر، شیر خشت ،شربت  ابلمیوی طبیعی و عسل . کاهو خیار  بوته ای سالادی و  شربت  زنجفیل.

زنجفیل هم ضد صفراست و هم ضد بلغم .کسانی که مشکل صفرا  دارن میتونن زنجفیل با عسل یا با شکر  قهوه ای استفاده کنند و در برخی  از موارد هم  میشه از داروهای  ترکیبی مثل صفرابر هم استفاده کنند سویق جو و سویق سنجد هم مفید است به افرادی که غلبه صفرا دارند میتونن سویق مخلوط جو و گندم هم استفاده کنند .

 

 

ایین همسرداری(تاثیر ارتباط جنسی جنسی با تخریب خانواده و بیماریهای جنسی زوجین)

 

 

 

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۱۵
  • ۶۰۷ نمایش
  • بوی یاس ....

زود انزالی مردان

نظرات (۲)

لطفادر طب سنتی,  داروهایی که صفرا را کم میکنند را بیان بفرمایید.
پاسخ:
سلام.
این طب اسلامی هست نه طب سنتی گرامی.
برای تعدیل صفرا باید اول غذاهاتون رو اصلاح کنین داروی صفرا بر شاید مقطعی خوب باشه ولی نمیتونه تنها جوابگو باشه غذاتون رو اصلاح کنین دارو هم خواستین بهم بگین کجا هستین تا معرفی کنم یا شماره بدم سفارش بدین براتون بفرستن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی