بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

قلب راکتور اراک همرمان با قلب مصطفی ایستاد.

سه شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ

میدونین این چیه؟

این تلاش چندین ساله  دانشمندان این مرزو بوم هست . دانشمندانی که قلبشان برای اسلام می تپد. چیزی که دشمنان تصورش هم نمیکردند ایرانی جماعت بتواند درستش کند اما جوانانی چون احمدی روشن ها ،شهریاری ها،رضایی ها درست کردند و اقتدارو صلابت ایرانی رو به رخشون کشوندن.

این قلب راکتور اراک هست. قلبی که با خون دل خوردن های دانشمندان این مرز و بوم  شروع به زدن کرد. قلبی که با دستان دانمشندان مسلمان این مرزو بوم ایران اسلامی ساخته شد.اما چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز روز از کار انداختن این قلبی هست که جوانان دانشمند این سرزمین برایش سالها زحمت کشیدند قلبی را که در طول سالیان با تلاش روز افزون به تپش درامده بود را امروز در عرض چند ساعت از کار انداختند تا دشمن خوشحال شود تا با دشمن به مسالمت برسیم با دستان خودمان پیشرفت چندین ساله را به تاراج دادیم و میدیم تا شاید شیطان بزرگ یه نیم نگاهی به ما بیندازد.

امروز رو باید روز عزا اعلام کرد چون شور و نشاط و شجاعت و مردانگی دانشمندانمون  رو امروز با دستان خود از بین بردیم  ای کاش به اینجا ختم میشد متاسفانه دشمن نامرد با دراوردن این قلب از سینه ارام نمیگیرد باید جای این قلب هم از بتن پر شود.تا مطمئن شود که برگشتی وجود ندارد.

اما،اما دشمن و دوست نادانی که باعث این کار شد بداند، جوانان سرزمین من هروقت بخواهند ارامش و اسایش رو از دشمنان می گیرند  و افتخار می افرینند. هنوز احمدی روشن ها در این سرزمین زیاد هستند هنوز رضایی ها در این سرزمین قد علم میکنند و ارامش را از دشمن میگیرند ان شالله

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۴/۱۰/۲۲
  • ۶۹۲ نمایش
  • بوی یاس ....

نظرات (۱)


قلبی که این همه سال تپیده اما فایده ای نداشته به چه دردی میخوره عزیز من؟
آخه قلب باید به یه دردی بخوره یا نه؟
پاسخ:
امیدوارم برگردین و جواب رو ببینین هرچند مطمئنم حرفهای من اصلا برای شما و امثال شما بی معنی هست
این قلب کم کمش اونقدر ترس تو دل اطرافیان انداخته بود که جرات نداشتن به ایران چپ نگاه کنن حال ببین چطور گستاخانه به ایران میتازن چرا چون دیگه نه اورانیومی داریم که بترسن نه راکتوری داریم که ناراحت بشن و نه چیزی کم کمش این قلب لااقل عزت برامون اورده بود که با همت و تلاش اقای روحانی اون عزت که تو دور و اطراف هم داشتیم نداریم. بقیه مباحث بماند .
بهتره دیگه این وبلاگ تشریف نیارین موفق باشین بله ما بدیم و بی اخلاق شما خوبین و بیشمار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی