بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

امادگی برای دیدار اقا!

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۳ ب.ظ

یکی می گفت:
یه عمر دعا میکردم آقا رو ببینم...
یکشب خواب دیدم

فردای شب قدر بود...

انگار دعاهایم بعد از چهل سال مستجاب شده بود...

مردی در خانه را میزد...

ز پشت پنجره نگاه کردم...

آره مولایم بود...

نگاهی به در و دیوار خونم کردم...

سریع رفتم تابلو ها و عکس های ناجور رو برداشتم...

وسایل ناجور رو جمع کردم و یه جا قایم کردم...

ای وای سی دی های ناجور رو سریع شکستم و ریختم دور...

دستگاه ماهواره رو هم قایم کردم...

گوشی موبایلم هم خاموش کردم که یه وقت...

یه نگاه دیگه به خونه کردم...
فکر می کردم دیگه خونه آمادس...

رفتم که در رو باز کنم و امام زمان خودم رو ببینم و دعوتشون کنم به خونمون...

در رو که باز کردم دیدم آقا آخرین خونه کوچه رو هم در زده بود و نا امید از کوچه رفت...
آره...
همه مثل من داشتن خونه رو آماده میکردن...

هیچکس آماده دیدار آقا نبود...

و باز آقا مثل همیشه غریب ماند...

و ما دعا میکنیم که آقا بیاید و همه کار می کنیم که نیاید...

��اللهم عجل لولیک الفرج�� یعنی
��"گناه نکنیم

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۳/۱۵
  • ۳۹۶ نمایش
  • بوی یاس ....

نظرات (۶)

سلام.
تشکر بابت زحمت هایی که می کشین
امکانش هست آدرس وبلاگتون را به یکی از دوستام بدم؟
ممنون...
پاسخ:
علیک سلام
بله خواهش میکنم
سلام متن تاثیر گذاری بود...میتونم توی یه سایت دیگه بنویسمش؟
پاسخ:
سلام.
بله موردی نداره
سلام خیلی خوب بود البته حقیقت تلخی بود
  • منتظر * متاهل *
  • ممنون خوبم ، آجی میشه از احادیث و روایات زیاد استفاده کنی؟ 
    پاسخ:
    سلام. چشم سعی مییکنم
  • منتظر * متاهل *
  •  جمعه یعنی یک غروب وعده دار 
    وعده ترمیم قلب یاس زار
    جمعه یعنی مادر چشم انتظار
    در هوای دیدن روی نگار 
    جمعه یعنی یه سماء دلواپسی
    می شود مولا به داد ما رسی؟ 
    یا صاحب زمان( عج )

    سلام آجی خوبی چکار میکنی؟ 
    پاسخ:
    سلام قربونت ممنون
    شما خوبی؟
  • ذره ی ناچیز
  • یا مهدی...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی