بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

اعتقادی ،سیاسی واجتماعی

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَن یَتَّقِ اللَّهَ یَجعَل لَهُ مَخرَجًا وَیَرزُقهُ مِن حَیثُ لا یَحتَسِبُ ۚ وَمَن یَتَوَکَّل عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسبُهُ ۚ إِنَّ اللَّهَ بالِغُ أَمرِهِ ۚ قَد جَعَلَ اللَّهُ لِکُلِّ شَیءٍ قَدرًا
و هر کس تقوای الهی پیشه کند، خداوند راه نجاتی برای او فراهم می‌کند،و او را از جایی که گمان ندارد روزی می‌دهد؛ و هر کس بر خدا توکّل کند، کفایت امرش را می‌کند؛ خداوند فرمان خود را به انجام می‌رساند؛ و خدا برای هر چیزی اندازه‌ای قرار داده است!

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا فِطْرَةَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ذَلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ ﴿۳۰﴾روم

پس روى خود را با گرایش تمام به حقّ، به سوى این دین کن، با همان سرشتى که خدا مردم را بر آن سرشته است. آفرینش خداى تغییرپذیر نیست. این است همان دین پایدار، ولى بیشتر مردم نمى‏دانند.
با توجه به این ایه انسان فطرتا خداپرست و مومن افریده شده است پس نمیشه گفت اول انسانیت بعدا دیانت.
و اما این اختیار ماست که کدوم سمت بریم از فطرتمون دور بشیم یا طبق فطرتمون زندگی کنیم.

کاربری من در تلگرامHamnafasmr@

براي دانلود کليک کنيد
آخرین نظرات

محتاج به دعایتم اقای من صاحب زمانم

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ


سلام اقاجان خوبین؟ نگین که چقدر پررو هستم میدونم مگه میشه بنده گنهگارو ببینین و خوب باشین  شرمنده ام اقاجان شرمنده. خواستم و میخوام توبه کنم ولی نمیدونم چرا باز نمیشه نمیخوام دلتون رو به درد بیارم ولی این هوای نفس نمیگذاره هر دفعه هم تشر بهش میزنم ولی باز حرفش نمیشم اقا جان پشیمونم پریشونم خودت برام دعا کن نمیخوام به والله نمیخوام دیگه گناه کنم نه اقا فکر نکنین به خاطر شوق بهشت و ترس از جهنم نه نمیخوام گناه کنم تا بلکه شاید تسکینی برای قلب نازنین شما باشم . میدانم چه میکشید میدانم از روی دلسوزی دست به دعاید و از خدا میخوایید من سر به راه بشم ببخشید ببخشیداقا جان میترسم باز قول بدم ولی نتونم روی قولم بمونم اقاجان به خداوندی خدا قسم خودم هم از دست خودم موندم چه کنم خواهش مینم اقاجان خیلی برامون دعا کنین که خیلی محتاج دعایتان هستیم.

اقا جان خودتون میینین که تو شهر چه خبر بی حجابی از یک طرف  ازادی رابطه هارو میبینین اقاجان انگار نه انگار که مسلمونیم منکر شده افتخار ومعروف شده امل بازی .دروغ و تهمت علنی شده کسی امر به معروف نمیکنه بدبختی میدونین کجاست امر به منکر میکنن دل ادمو کباب میکنن من که یه بنده گنهکارم وقتی میبینم ناراحت میشم شما که دیگه مولایمون هستین چه میکشین نمیدانم مولای من تا کی منتظر باشیم نمیبینین دشمنان و فرزندان بنی امیه چه ها میکنن فکر میکنن با کشتن و غارت کردن پیروز میشن نمیدونن که اینا همش شکسته مثل روز عاشورا اره درسته مولایم سرورم روز عاشورا شهید شدن ولی خفت و خواری برای کی موند الان هم همینطوری میشه خوار خواهند شد چون خدا پست اهل حق هست هست پیروزی هم با حق هست.

اقا جان غروب جمعه هست و باز نیامدی اقاجان قسمت میدم به حق پهلوی شکسته مادرت تا جمعه دیگر کمکم کن گناه نکنم تا دل شمارو به درد نیارم درمانده ام بیچاره ام از خودتون کمک میخوام کمکم کنین که خیلی به دعاتون و کمکتون نیاز دارم.  

ابا صالح دلم سامان ندارد

مگر هجر تو را پایان ندارد

ابا صالح بیا دردم دوا کن

مرا از دیدنت حاجت روا کن

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۴/۰۲/۲۵
  • ۳۳۵ نمایش
  • بوی یاس ....

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی